mandag den 22. april 2013

3. jordemoder besøg...

Er nu vel overstået :) Jeg er i dag 28+6 og lille Kalle og skønnet til at veje 1300g - så fin og elsket han er! Denne gang havde vi en anden jordemoder, da vores faste var syg - men ærlig talt kunne jeg meeeget bedre lide hende her (og så hed hendes søn også Kalle ;)). Men det var et rigtig skønt besøg, med gode snakke!
Her går det ganske fint, men nøj hvor er jeg ved at være besværet - de timelange gåture må jeg nu undvære, da hele mit underliv simpelthen bare skriger af smerte og maven føles åh så tung. Dog er det skønt at man nu kan bedre kan mærke hvordan han ligger og vide at lige om snart, så møder vi vores lille søn :) Vægten siger +8kg og det har jeg det egentligt OK med. Jeg satser på at der kommer max +5kg mere på kroppen - har en lille aftale med lillefisen om at han kommer til verden 38+! Men alt i alt går det godt! :)
Nu får I lige lidt billedspam af mig og maven:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar