mandag den 17. december 2012

Ny tid til nakkefoldsscanning

Fredag var vi jo til scanning hvor det viste sig at jeg faktisk var længere henne. Så i dag måtte jeg ringe til Rigshospitalet og forhøre mig hvordan og hvorledes - vi havde jo egentligt en tid d. 9/1, men da ville jeg så være 14+. Jordemoderen var så sød og gav os i stedet en tid d. 27/12, så nu skal vi snart se vores lillefis igen og åh hvor vi dog glæder os!
Jeg synes dog også a jo nærmere vi kommer nakkefoldsdcanningsen desto flere tanker opstår der i mit hovede - er barnet mon sundt og rask? Hvis ikke - hvad gør vi så?
Jeg ved virkelig ikke hvordan vi vil have det i situationen hvis noget skulle være galt, men lige nu kan jeg bare slet ikke forestille mig at skulle vælge et barn fra. Men selvfølgelig er alt helt okay, jeg har en god fornemmelse og alt er jo indtil videre gået som det skal! :)

Men puha hvor jeg bare ÆDER disse dage. Jeg forstår det virkelig ikke, men er sulten hele tiden og propper mig med mad, men indtil videre har det ikke vist sig på vægten. Jeg har ellers været temmelig bange for at tage 30+ kg på, men indtil videre ser det jo ganske fornuftigt ud ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar