torsdag den 31. januar 2013

Vi hygger :)

Min søster og jeg. Hun er 6 år og mit lille gudbarn. Jeg er simpelthen så heldig at være beriget med to dejlige efternøler - min dejlige lillebror Rasmus Emil på 12 år og lille Laura Emilie på 6 år!
Min søster og jeg stod tidligt op og hun fik en fridag og sammen startede vi dagen med at lave smoothie og se noget tegnefilm. Siden har vi tegnet, snakket og lavet lækker frokost sammen. Nu er hun lige gået ind på værelset for at få lidt alene-tid og hygge sig med barbie og bondegård, mens jeg nyder et krus varmt og solens stråler. Mine forældre bor i et dejligt hus på landet, med udsigt til arresøen. Det er et fortryllende sted når solen skinner og vejret er dejligt - bedst af alt er det at man virkelig kan slappe af heroppe - at her er stille og at man kan nyde den skønne natur. Jeg håber virkelig at Jens og jeg snart får tilbudt en lejlighed her i Nordsjælland... jeg/vi ønsker sådan for vores søn at han skal vokse op i den skønne natur, som vi selv har elsket så højt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar