lørdag den 30. november 2013

Træt med træt på...

Ja, vi sover sgu ikke tiden væk herhjemme, næh nej da, der skal ske noget! De sidste 2 uger har Kalle været vågen ca. en gang i timen (somme tider oftere!) og så vil han enten putte, have sut, eller mad. Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind, ad det har været nogle laaange dage! Men når det er sagt, synes jeg virkelig at man kommer tættere på hinanden i disse tider. Vores lille dreng kan så meget lige pludseligt og er simpelthen så glad (trods trætheden!) og elsker at putte og pjatte :)
Forleden dag tog jeg disse billeder af ham, da han stod op - han havde været vågen ca. hver halve time og drengebarnet var jo bare så udmattet, haha, mit lille myr!

1 kommentar:

  1. Åh, det er så hårdt aldrig at få noget sammenhængende søvn! Jeg håber at i snart kan få lidt mere søvn (og del gerne hvis du finder nogle gode fifs, der kan holde de små pus i søvnen!). På trods af træthed ser han super dejlig ud, den lille Kalle :-)

    SvarSlet