lørdag den 28. december 2013

24 december - Kalles første jul (billedspam!)

Kalles første jul blev holdt i Nordsjælland, ved min familie. Kalle klarede det så flot og var elle-vild med at få gaver! Vi havde sørget for at time hans lure, så han kunne nå at nyde lidt af aftenen, sammen med familien. Den lille fis elsker selskab og elsker mennesker og opmærksomhed- og dette fik han da nok af ;) Det var en dejlig aften og som sædvanligt åd vi til vi revnede og Kalle fik en masse lækre gaver (ps. næste jul ønsker vi os en større lejlighed - her er ved at være lidt trængt på vores 56 kvm ;) ). Mine søskende - altså Kalles moster og onkel er så glade for vores lillefis. Især min bror Rasmus, er virkelig stolt og viger ikke et sekund fra hans side. Det smelter mit indre, at se dem sammen - han er lige blevet 13 år og sådan en god ung "mand" :) 
Jeg håber også at I andre havde en rigtig dejlig jul? :)

Og til sidst: Selfie af mor her! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar