søndag den 17. august 2014

30 års - date med manden min

Jens fyldte i fredags hele 30 år. Af en eller anden sindssyg grund hader manden fødselsdage - i år mest af alt fordi han blev 30 og efter hans mening, altså nærmede sig de 40 år. Så intet ville han holde - fredag foregik altså meget stille bare Kalle, Jens og jeg.
Lørdag aften stod dog på date - bare Jens og jeg. Dog skulle vi lige mødes med Sverige (Jens far og kone), da de skulle på ferie i 2 måneder.
Om aftenen gjorde vi os altså fine og tog ud spise på WokiToki på Frederiksberg (hvilket VIRKELIG kan anbefales - billig og virkelig god mad!) og senere fik vi lækre drinks på Vesterbro. Vi gik den lange tur hjem, fik os nogle gode snakke, sov længe søndag og spiste lækker morgenmad - hurra for børnefri!

Dog smækkede jeg et par læderbukser på i stedet ;)

Åh gud hvor jeg dog elsker ham her!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar