mandag den 5. november 2012

Første lægebesøg :)


Mandag d. 05.11.2012
Første lægebesøg - vi fik bekræftet graviditeten og smilte begge to stort! Lægen regnede ud at jeg har termin d. 07.7.2013, så det bliver jo et lille sommerbarn! Hver gang lægen spurgte mig om noget, svarede jeg før at han overhovedet havde fået spurgt færdigt og til sidst sagde han med et smil: “Er du jordemoder?”, fordi at jeg vidste alt hvad der var at vide. Som lægen sagde: Han behøvede da ikke at fortælle mig noget, jeg vidste det hele i forvejen.

Mandag d. 05.11.2012
Hvidovre skadestue - jeg havde haft kraftige menstruationssmerter og vi besluttede os for at ringe til vagtlægen, som sagde at vi skulle tage forbi gynækologisk ambulatorium. Der sagde lægen at jeg nok havde underlivsbetændelse. Jeg blev scannet og en lille fin klat på 1,9 x 3,3 mm. viste sig :) Jens smilte stolt og blev så glad! Jeg fik taget en blodprøve og skulle igen onsdag have taget en, for at se om hcg tallet steg og alt derfor var normalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar