torsdag den 15. november 2012

Øv! Sygemelding og praktik

Jeg læser til pædagog og har det sidste halve år været i gang med min 2 praktik. Dette har været en rigtig hård kamp, da der ikke har været noget hjælp at hente og jeg derfor har måtte kæmpe mig igennem fuld tid. Dette har så også resulteret i at jeg nu må sygemelde mig og jeg ikke fuldføre denne praktik. Jeg kunne så vælge at starte igen til februar, men da jeg skal gå til kontrol ved forskellige læger og alligevel får den del fravær, vælger jeg at vente og fokusere 100% på mig selv og graviditeten. Det er selvfølgelig rigtig hårdt og føles som endnu et nederlag, at man skal starte helt forfra, når nu man har kæmpet sig igennem. Men jeg er sikker på at det er rette beslutning og jeg skal jo nok nå mit mål :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar