onsdag den 3. april 2013

Om at tage en stor beslutning...

I dag tog jeg en stor beslutning - jeg meldte mig ud af drømmeuddannelsen. Det er noget som jeg har tænkt over længe og det er med sorg i sindet at jeg nu må stoppe. Jeg har endelig indset at det bare ikke er realistisk, med en uddannelse med så mange praktikker, når man er kronisk syg. Det har været svært at indse, selvom jeg nok har vidst det siden jeg blev sygemeldt i november. Men jeg er ved godt mod! Jeg har snakket med studievejleder og Frederiksberg kommune og efter barsel vil der så blive lagt en ordenlig uddannelsesplan og jeg har en lignende uddannelse i tankerne, så jeg ikke skal opgive drømmen helt. Men øv det er alligevel hårdt at man nu går ledig og ikke har noget at vende tilbage til. Men jeg er sikker på at det er rette beslutning og jeg er super glad for at jeg har valgt at tage mod hjælp - stædighed skaber ikke altid succes! Så jeg ser frem til den kommende tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar