fredag den 28. juni 2013

Lidt fra os - en uge efter :)

Kalle Virgil Ejlsborg Nilsson 
Puha, hvor vi elsker dig!

Jeg har slet ikke tid til at blogge, jeg er simpelthen så forelsket i ham vores lille fyr!
Tusind tak for alle jeres dejlige lykkeønskninger, det varmer 

Den første tid er gået rigtig rigtig godt - han er en dejlig nem baby; han sover, spiser, kigger nysgerrigt i de vågne timer, åh han er lækker kan I tro! Jeg har nærmest ikke fået sovet siden fødslen, jeg ligger forelsket og kigger på ham og kan ikke få øjnene fra ham. Amningen går fantastisk og mælken løb til rigtig hurtigt, så det er bare dejligt! Sundhedsplejersken var forbi i onsdags og han er noget så fin og dygtig! Han vejede 3100 og havde derfor faktisk "taget på", selvom han har tabt 100g siden fødslen - man siger at de skal veje deres fødslenvægt 10 dage efter fødslen og det kommer han jo op over. Vi er så heldige at vi har fået verdens sødeste sundhedsplejerske, hun virker bare så go! I går var vi på en længere tur med ham og han sov bare så fint, trods larm osv. Åh, det smukke lille myr, vi elsker ham så højt :')
Vores familie er også noget så stolt, de kigger stolt billeder af ham og fremviser ham til gud og hver mand - han er et elsket lille barn, som bliver noget så forkælet ;)
Jeg håber at I alle har det rigtig godt og jeg lover at opdatere engang imellem :) 
Lidt billedspam: 
3 x Nilsson drenge
Besøg fra Sverige - farfar plys og papfarmor ninkus (siba). 
Sundhedsplejerske på besøg, dygtige Kalle
En STOLT onkel Rasmus 
Moster Laura 
Mormor, moster og onkel 

3 kommentarer:

  1. Han er bare så fin. Hjertelig tillykke. Jeg har kigget lidt rundt på din blog. Hvor har i fundet / købt gyngestolen? Jeg leder virkelig efter en også men svært at finde en med høj ryg?

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Vi er bare så vilde med ham!

    Den har vi fundet på hos en antikhandler på DBA. Det er et svensk design af lena larsson fra Nässjö stolfabrik. Der er desværre få at finde i Danmark, men i Sverige skulle mulighederne være større (og prisen meget mindre!)

    Hilsen Emilie :)

    SvarSlet
  3. Hvor er han dog bare dejlig! jeg kan godt forstå hvorfor i er forelskede ;)

    SvarSlet