lørdag den 1. juni 2013

Sikken overraskelse!

Som I nok har kunne læse, har jeg de sidste dage døjet med virkelig mange smerter og ubehag! Torsdag morgen vågnede jeg så op til at jeg styrtblødte! Jens var heldigvis lige taget i skole og med rystende hænder og bankende hjerte, ringede jeg ham hjem. Jeg fik fat i fg, som selvfølgelig ville se mig med det samme. Da vi ankom fik jeg kørt en kurve og Kalle i maven var super aktiv! Dog havde jeg hyppige plukveer og blev undersøgt - 1cm åben og 1.5cm livmoderhals. I løbet af dagen fik jeg kørt en del kurver, blødningen fortsatte lidt og jeg blev derfor indlagt til observation. I går fredag var blødningen heldigvis stoppet, dog havde jeg stadig smerter. Jeg fik igen kørt kurve og plukveerne var stadig hyppige og vi skulle snakke med læge. Jeg blev scannet og undersøgt og Kalle vejede nu 2400g og er noget så fin! Lægen var rolig og fik på en rigtig måde forklaret os, at jeg højst sandsynligt ikke går tiden ud og at fødslen nok er snarlig og at vi skal til at forberede os - hvis jeg kan holde ham inde i 2 uger endnu, er det selvfølgelig det bedste!
I dag lørdag morgen er min slimprop nu gået. Jeg fik endnu engang ringet til FG og jeg skal nu bare holde øje med om vandet går, eller om jeg får veer. Sikke en overraskelse, det var da slet ikke hvad vi havde ventet, jeg som troede at jeg bestemt ville gå over tid ;)

1 kommentar:

  1. Wow, hvor er det vildt at læse! Kalle vil vist bare gerne ud nu:-) Ih, hvor bliver det spændende :-) :-)

    SvarSlet