onsdag den 14. august 2013

Første dag med ny rytme

Halløj hvor vi hygger! Jeg prøver at skabe en rytme for den lille Kalle-fis og tilpasse dagligdagen til hans behov - indtil videre går det skide godt! Vores dag ser (forhåbentligt) sådan ud: 

Kl. 07/08: stå op, spise, skifte ble, gøre klar til dagen og lege
Kl. 08.30/09.30: Sove ude
Kl. 11.30/12.30: Spise, skifte ble og gøre klar til tur
Kl. 12.30/13.30: Gå tur 
Kl. 15: Spise, skifte ble og lege 
Kl. 16: Sove 
Kl. 18/19: Spise, skifte ble og lege 
Kl. 20: Spise og gøres klar til at natten 
Kl. 23: Spise 
Kl. 03: Spise 
Kl. 05.30: Spise 

Indtil videre er den blevet fulgt og vi har hoppet og danset til højt musik! Kalle fisen faldt i søvn i mine arme, midt i dansen! Han blev puttet udenfor, men efter en halv time var han ikke helt tilfreds (vi har pt meget bygge-arbejde, så her larmer!) og han kom derfor ind til lidt dans og sover nu så sødt på mit bryst. Mor her er tisse træt og trænger til et krus kaffe (dog er jeg begyndt på koffeinfri, så det er jo ikke fordi at det giver så meget;)) og lidt mad. Kalle-fisen var temmelig urolig mellem 03 og 07, så jeg tror at han trænger til en ordenlig lur i dag og jeg lader ham sove, så længe han nu kan - åh det lille myr, han er så elsket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar