mandag den 8. april 2013

Søvnunderskud og taknemmelighed

Puuuh, hvor jeg dog bare i søvnunderskud! Jeg vågner flere gange i løbet af natten, er vågen i flere timer og kan så ikke sove og står op når Jens er sendt i skole. I nat vågnede jeg så op til en omgang opkast - jeg havde (har) det så skidt, men skal nå en masse i dag, så jeg må prøve at ligge på langs senere i dag ;) Ja hele ugen bliver faktisk travl! Jeg skal holde fødselsdag for familien lørdag, så vi bliver 20 mennesker i vores lille lejlighed og en masse skal ordnes inden, men jeg glæder mig mægtigt til at se alle samlet igen! :)
Ellers er humøret godt i dag, trods trætheden. Jeg er stadig ellevild over at have set Kalle lidt nærmere og at der nu ikke er så lang tid til vi møder ham. I morgen er jeg 27+0 og graviditeten er gået overraskende nemt - hvem skulle have troet det? Jeg er så taknemmelig for alt jeg har fået de sidste år og trods omveje, er jeg lykkelig! 

1 kommentar:

  1. Åh ja, hvor kan jeg huske de søvnløse nætter fra de to gange jeg har været gravid :-) Jeg tror kroppen forbereder sig på de mange søvnløse nætter med baby, der skal vugges, lulles eller mades ;-) Det lyder dog ikke godt med opkast oveni :-/ men du lyder fuld af energi alligevel! Dejligt med fødselsdagsfest for hele familien - den sidste fødselsdag uden baby :-) :-)

    SvarSlet