mandag den 22. april 2013

Tanker om sygdom

Så er der afleveret døgnurin, så mine nyrer kan blive tjekket endnu engang og jeg venter nu på svar. Jeg skal til kontrol på mandag og er meget spændt på resultatet! Jeg har endnu engang fravalgt medicinen - dumt ville mange sige - men jeg føler at det er det rette for mig. Dog er dette ikke uden alvorlige konsekvenser - jeg kan ende op med at blive rigtig syg og endda miste livet, uden medicinsk behandling. Alt i min krop siger mig at jeg gør det rette... og indtil videre er det jo gået rigtig godt! Hvis det på mandag viser sig at mine nyrer er slemt påvirket og sygdommen bleven værre, vil jeg selvfølgelig endnu engang overveje hvad jeg føler er bedst at gøre. Jeg mærker lidt til sygdommen, stadig - jeg er træt, har ondt i mine led og er til tider lidt utilpas, men slet ikke noget alvorligt, synes jeg selv. Selvfølgelig er det vigtigt at jeg ikke bliver mere syg og derfor ikke er i stand til at give Kalle det bedste, men jeg føler at det er noget, som jeg må tage stilling til, når jeg kender resultatet mandag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar