tirsdag den 5. februar 2013

18+0

Så langt så godt :)

Jeg synes at tiden går hurtigt, men samtidig er jeg også så hamrende utålmodig og glæder mig virkelig meget til at møde vores lille dreng!

Vægten siger +2.5 kg og de 1.8 kg har jeg taget på, på 1½ uge... Men jeg har så virkelig også spist igennem! Dog er jeg (stadig) bekymret for hvad jeg ender på, men jeg prøver at nyde graviditeten og være ligeglad - man får jo en skøn søn og tabe det bagefter skal jeg jo nok! Men jeg må indrømme at jeg faktisk er overrasket over alle de forandringer der sker i/med kroppen - jeg har klart fået meget mere fedt på kroppen (hvilket sikkert også skyldes manglende motion!), enormt brystparti og de sidste dage har jeg simpelthen haft det SÅ varmt!! Vi må sove med altandøren åben, fordi at jeg koger sådan... puha, men det er nu skønt for en som mig, som altid plejer at gå rundt med blå fingre og fryse ;)

Derudover er der sket noget fantastisk!! I dag under aftensmaden mærkede jeg for første gang vores lille dreng boltre sig i maven - det var virkelig en helt fantastisk følelse :')

Ingen kommentarer:

Send en kommentar