fredag den 22. februar 2013

En person jeg beundrer...

Billede af Mikkel Adsbøl
Er min veninde, Dede.

Hun har været min bedste veninde de sidste 10 år (som tiden dog flyver!) og vi mødte hinanden på Høng efterskole i 03. Fra første blik blev vi nærmest bedste veninder og har været det lige siden. Hun er en person som kæmper for det hun vil i livet og hele tiden får nye ideer og fører dem ud i livet - intet synes umuligt for hende! Hendes mor har hele hendes liv arbejdet som marskandiser og har en lækker antikvitets-butik (Ingerslev Antik) i ravnsborgsgade på Nørrebro. Dede var stædig og ville bestemt aldrig gå i moderen fodspor!!

Men her er hun og har åbnet den skønneste webshop http://www.lilleingerslev.dk/ hvor hun sælger de fineste antikke vare fra nær og fjern. Udover det har hun en drøm om at blive indretningsstylist og har allerede både været i BoligLiv og indrettet for lidt forskellige - hun har sin helt egen stil og kan ALTID hjælpe, hvis man mangler en idé til indretning. Hun er virkelig en stor inspiration! Selvom hun sidder stramt i det, knokler hun måsen ud af bukserne for at få erfaring og oplevelser og derfor opnå drømmen. Jeg ville ønske at jeg havde hendes mod og hendes ånd - hun er den sejeste person som jeg har kær <3

Hvis I skulle være interesseret i enten antik eller boligindretning, kan I smutte forbi butikken i ravnsborgsgade og tage en snak med hende, eller tjekke hendes webshop, hvor der faktisk lige er kommet super mange lækre varer: 

www.lilleingerslev.dk 


eller smide et like på facebook siden: 

https://www.facebook.com/pages/Lilleingerslevdk/121376711296753?fref=ts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar