torsdag den 21. februar 2013

Sådan går det her...

Hej alle sammen!
Her går det fint, men overskuddet er virkelig i minus for tiden! Jeg er lidt bange for at min sygdom driller - jeg er vågen tusind gange i løbet af natten, fordi jeg ikke kan få vejret og har ulidelige smerter i brystet. Panodil kan selvfølgelig ikke slå smerten ned, men jeg må ikke tage andet. Derudover er jeg nu tvunget til at sidde op og sove, da det letter trykket for brystet en smule. Men man sover simpelthen SÅ dårligt siddende, så jeg er bare øm i kroppen! Jeg kan også mærke den udmattende følelse i kroppen, som jeg får når sygdommen driller. Jeg overvejer at ringe til min læge på rigshopsitalet og forhører mig.

Men ellers går det fantastisk! Lillefisen er noget så aktiv og også Jens har mærket spark :) Engang imellem kommer han med et ordenligt puf, det er simpelthen så skønt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar