tirsdag den 19. marts 2013

24+0

Så nåede vi så langt :)
Det går stadig fint og han er jo stadig over gennemsnittet. Han sparker for tiden godt igennem og jeg nyder at mærke ham tumle rundt.
Den sidste uges tid har jeg lidt af kvalme, især om morgenen. Jeg prøver dog så vidt muligt at spise godt, da jeg tror det er derfor kvalmen opstår! Efter en weekend hos mor, med lækker mad viser vægten nu +5,7 kg. Men jeg prøver at forholde mig til det og nyde og forsøger at mindske cravings og spise lidt mindre og sundere!
I dag ser maven sådan ud og der sker virkelig noget! Dog synes jeg at billedet er taget fra en mærkelig vinkel, så jeg ser mindre ud, end jeg egentligt er...
Kan I fornemme hvor meget der er sket? :D

3 kommentarer:

  1. Tillykke med den lille! og ja man kan se forandringen :D

    SvarSlet
  2. Sikke dog en forvandling, men sådan er det jo :D

    SvarSlet
  3. Tusind tak! :)
    Ja der sker virkelig noget nu og puha det er svært at forholde sig til, men det kommer jo nok af igen og vi får den skønneste lille søn :)

    SvarSlet