mandag den 9. september 2013

Travle dage...

Jeg får simpelthen ikke skrevet nok denne tid - vi nyder bare livet, er inde i en god rytme og har stort set planer hver dag! Engang imellem savner man en fridag, så vi har været så frække at tage en "pjækkedag" i dag og hele familien, hygger vi hjemme! Kalle sover formiddagslur og Jens og jeg hygger os og skal se nogle film, hygge med morgenbrød og en kop varm, aaah kan I mærke efteråret?
Kalle-fisen bliver noget så stor! Drengebarnet er nu 10 uger og 3 dage og vejer c. 6.7 kg (Av for en basse!). Han er hoppet i str. 62 og jeg er bange for at han også snart vokser ud af denne str. Men skøn er han nu :)
Barnedåben nærmer sig også med hastige skridt og vi har sat mormor i sving, med at strikke den fineste dåbskjole til lillemanden. Jeg havde egentligt udset mig en smuk lang blondekjole, men eftersom at Kalle er kraftig krabat, kunne jeg simpelthen ikke forestille mig at putte ham i romantisk blondekjole, med dellerne hængende ud til alle sider!
Vi har forresten også fået købt lidt godter den sidste tid - den nyeste hit er sansegyngen! Den er han virkelig blevet glad for :) Det krævede så bare "lige" at vi lavede totalt om på lejligheden - stue skulle gøres til soveværelse og omvendt. det tog et par dage, med fuld skrue dagen lang, men nøj hvor er det bare blevet godt nu og der er plads til Kalles gynge! :) Jeg lover at poste billeder af vores "nye" hjem, når tiden er til det :)
Ha' nu en dejlig dag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar