mandag den 19. november 2012

Julehygge og lægebesøg

I går var vi til julemarked i ravnborggade, hvor min bedste veninde og hendes mor har en marskandiser forretning (lilleingerslev.dk). De havde simpelthen gjort det så fint og pyntet op til den store guldmedalje! Vi fik kønt et par julekugler og derefter drog vi ind til byen og gik på La Glace og fik de meste lækre (men tunge!) kager! Jeg fik en lækker efterårskage med masser af chokolade og Jens fik en sportskage med masser af fløde og nougat. Utroligt nok blev kagemesteren dårlig efter at have guflet sig igennem kagen, hehe! Da vi kom hjem hørte vi julemusik og slappede af. Så det var en rigtig dejlig dag!
I dag var jeg så forbi lægen og få taget blodprøve, inden vi skal have oprettet vandrerjournal næste uge. Jeg fik luftet mine bekymringer og det var rigtig rart. Så nu venter jeg spændt på at det bliver tid til at få oprettet vandrerjournal! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar