tirsdag den 27. november 2012

Vandrerjournal

Så har vi fået oprettet vandrerjournal og nu er det hele pludselig lidt mere virkeligt :) Mine blodprøver så fine ud, dog manglede jeg D vitamin, men det burde jeg gerne få stabiliseret ved at spise Gravitamin. Vi fik så også snakket en del om mine bekymringer, om ikke at blive kontrolleret nok af lægerne. Men som han sagde ville jeg automatisk blive sendt til flere scanninger, når vi har været ved jordemoder og obstetriker - hvis de altså observere problemer. Det gjorde mig lidt mere tryg. Vi har fået tid til jordemoder d. 14 januar, så det bliver rigtig spændende :)
Efter lægebesøg tog vi ud og spiste en omgang lækker sushi og nød hinanden. Jens er så følsom disse tider og har let til tårer, det er så dejligt at se at han er så lykkelig - han bliver den bedste far! :)

Ellers har jeg det godt, kvalmen kommer og går og er til tider rigtig led. Men det er det hele værd <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar