onsdag den 21. august 2013

Besøg af sundhedsplejersken

I går havde vi besøg af vores søde sundhedsplejerske (jeg er vitterligt vild med hende, hun er så rar!). Hun var her længe og fik en rigtig god snak, om lidt af hvert - både om det med min sygdom, om at bede om hjælp og at sige fra og meget meget mere! Vi havde sågar snakken om mad til Kalle - my oh my, om under 3 måneder skal fisen begynde på mad, hvor er min baby henne? Kalle er så fin, så fin - han vejer nu 5.5 kg, den "lille" basse! Hans hovedform er også ganske fin, men en anelse flad på baghovedet, så nu gælder det bare om at ligge på maven og træne, træne, træne! Sundhedsplejersken mente også at han nu var så stor til at ligge i sin "store-drenge" vugge, så nu er min lille basse en stor dreng, som skal ligge i den store vugge! :) Før havde vi ham liggende i liften i vuggen, da den simpelthen bare var så stor til ham. I nat sov han så helt uden lift og jeg tror at han nyder at have så meget plads! I dag skal vi mødregruppe og vi glæder os! Mor her har lidt mere overskud, da Jens var super god og tog ham det meste af dagen i går og jeg kan fortælle jer at manden var fuldstændig død, da aftenen nærmede sig og jeg tror at han nu har fået bare lidt mere respekt for moderrollen og det at gå hjemme alene med en pyller unge ;)
Hey, hello - hvor er min baby?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar