onsdag den 7. august 2013

Mini-ferie i Nordsjælland

Kalle og jeg er taget til Nordsjælland for at besøge mine forældre og søskende. Jens blev hjemme og får sovet ud og slappet af, da hans barsel slutter mandag og han vidst har brug for lidt afslapning inden da! I dag var så dagen, hvor jeg ene og alene skulle på en længere tur med Kalle. trods en små-pylret dreng, gik det bare SÅ fint - han er bare så dejlig, nem og lækker og jeg var faktisk lidt stolt af mig selv :)
Kalle og jeg tog ud og hentede mine søskende efter skole (dog ville lillebror ikke med hjem, da rollespillet trak mere i ham ;)) - de blev ellevilde og mægtig glade for at se os! Så hjemad gik vi 3 og da vi slog et smut om købmanden, kom min bror alligevel cyklende med 2 af sine venner og alle fik vi en is i varmen. Efter vi ankom har mormor - med stor glæde - passet Kalle og jeg har derfor fået lidt Emilie-tid og det var tiltrængt! Min mor er super kreativ og har hæklet en masse fint til Kalle og vi glæder os til at tage det i brug :) 

tøserne matcher ;) (lillesøster og mig)

Lillebror og bedste-vennen nyder at have Kalle på besøg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar