mandag den 12. august 2013

Enden på fars barsel og starten på en ny hverdag

I dag starter Jens skole og barslen er for hans vedkommende nu slut. Vi var så heldige at han havde 4 ugers ferie og 2 ugers barsel, så han har været en stor del af Kalles start. Nu er han så i skole - men har heldigvis tidligt fri hver dag - så han skal ikke savne os så længe, hihi ;) Nu hvor hverdagen er begyndt igen, vil vi prøve at indføre en daglig rytme og dette tror jeg også vil gavne mig meget, så jeg ikke keder mig alt for meget alene med lillefisen. I dag er dagen dog startet stille ud - lillefisen sov ude fra kl. 08.30-10, vågnede og ville have lidt mad og lege og nu sover han så igen! så mor her har haft tid til at ordne lidt til dåben og fået ryddet lidt op. jeg glæder mig faktisk meget til denne tid med Kalle og det er dejligt at få hverdagen til at køre igen. I morgen skal vi i mødregruppe og det glæder vi også virkelig til! :)

Billedspam af min meget lækre dreng:

2 kommentarer:

  1. Man kigger væk et øjeblik og pludselig er din dreng da bare vokset helt vildt! Hvor ser han skøn ud! :-) og hvor er det spændende med den nye hverdag, hvor Jens skal afsted og du skal passe på den 'lille' :-)
    Håber mødregruppen er rigtig god :-)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det godt at have dig tilbage! :)
    Ja han vokser virkelig med lynets hast, det lille myr og hvor sker der dog bare mange ting med dem i den alder :)
    Håber at I har det rigtig godt :)

    SvarSlet