onsdag den 12. juni 2013

En hysterisk hystade

Jeg er i den grad rundtosset disse dage - jeg er træt af graviditeten... eller dvs. jeg er træt af den ekstreme mængde væske, som gør livet surt. Tanken om Kalle og den sidste tid gør mig samtidig høj af lykke - længe har jeg ikke glædet mig så meget til noget! Mit humør svinger som det danske sommervejr, det er ekstremt og jeg kan knap nok kende mig selv og Jens er på listefødder - han er skidegod ham gutten ;) Det ene øjeblik surmuler jeg over smerter, vægtstigning og at jeg ikke længere kan se min navle - det andet er jeg glad, glædesfuld, stresset og ærlig talt tisse bange for den kommende tid. Tænk engang hvis Kalle slet ikke kan lide os? Har vi mon glemt at købe noget? Hvad med fødslen - gud, tænk hvis jeg får veer mens jeg er alene? Eller endnu værre at vandet går i en skylle, midt i h&m? Jeg gør mig så mange tanker, men én ting er jeg sikker på, eller faktisk to; Jeg GLÆDER mig til at føde min lille romkugle og jeg glæder mig til at få min krop tilbage ;)
I går var vi til det aller-sidste tjek ved speciallægen - Kalle-drengen vejede ca. 2881g og nu er det bare at vente :) I dag skal vi til 2x fødselsforberedelse - vi tager det i strakt arm og bliver skide gode til det der med at føde!

Kan I nu have en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar