fredag den 28. juni 2013

Mor, en uge efter

Mit nye liv som mor er vildt - jeg er stolt og jeg er lykkelig, tænk engang at vi har lavet så smuk en dreng? Moderrollen falder mig naturligt og jeg elsker det- og min lille familie. Dog kan jeg til tider blive en smule usikker på om han nu kan lide mig, om man nu gør det godt nok og nu er det bedste for den lille fyr... men det er vel helt normal tanker som nybagt mor? Jens klarer det også så flot og jeg er så stolt - han er simpelthen så god med Kalle og elsker sin rolle og sørger for at få brugt al den tid han kan med Kalle og er lidt øv over at han ikke kan amme og få den kvaliitetstid med fisen, som jeg, hehe! 

Jeg er lidt stolt, da kroppen virkelig har taget det flot! Jeg er løs som bar' fanden, men har snart tabt alt jeg tog på i graviditeten - en uge efter, hvor vildt er det ikke? 

3 dage inden Kalles fødslen: 

En uge efter: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar