mandag den 17. juni 2013

Så er vi tilbage!

Min computer valgte at brænde sammen, så derfor har jeg desværre ikke været online et stykke tid. Jeg kunne simpelthen ikke finde en computer, som jeg synes passede mine behov, men endelig fandt vi denne hp (Hp pavilion M6-1251EO):
Den var sat 1500 kr ned og kostede 4000 kr og dækker lige vores behov, så nu kan jeg lidt igen ;) 

 Der er sket en del siden sidst - jeg røg en tur på fødegangen, da jeg fortsat havde smerter og hyppige plukveer. det viste sig så at min livmoderhals nu kun var ½ cm (altså forkortet 1 cm på knap 2 uger) og stadig 1 cm åben. Nu venter vi så spændt på hvornår fødsel virkelig går i gang :)
Jeg har fortsat smerter, men ingen veer endnu, øvøv! :) Den sidste tid har jeg fået virkelig meget væske i hele kroppen - jeg havde aldrig i min vildeste fantasi, kunne forestille mig at det ville blive så voldsomt :/ Men nu er der 3 uger til termin og selvom vi begge er åh så utålmodige, nyder vi den sidste tid sammen :)

1 kommentar:

  1. Hej Emilie! Hvor er det altså bare sjovt, at du kunne kende mig :-) Det var hyggeligt at snakke med jer, og dejligt at se hvor meget i glæder jer. Det er jo spændende hvornår Kalle melder sin ankomst. De bedste tanker til jeres lille familie, mvh Marie

    SvarSlet