torsdag den 6. juni 2013

Hyggelige dage :)

Tirsdag tog jeg til en veninde fra studiet, som også lige har fået en søn. Det var så godt at se hende igen og hvilken kær lille én hun har fået sig. Det kribler og hvor jeg dog glæder mig til at møde Kalle og kysse og kramme ham! :)

Om aftenen kom mine små søskende, som har været åh så savnet! Vi lavede noget mad, som vi tog med ned i parken og spiste og legede bagefter på parkens stativer. Vi tog ud og blandede lidt slik og gik hjem og så endnu engang troldmanden fra Oz.
Onsdag havde vi planlagt at tage på stranden, men det blæste en smule. I stedet tog vi i parken og spiste morgenmad og solede - planen var egentligt at bade i parkens bassin, men da det var helligdag havde det lukket, øv! Som dagen skred frem, blev vejret super lækkert og vi besluttede os for at tage til Amager strandpark - ungerne elskede det og vi hyggede os alle gevaldigt! Inden de skulle hjem, tog vi i parken og grillede :) Det har simpelthen været SÅ skønne dage og jeg er så lykkelig for at være beriget med så; smukke, dejlige, høflige og skønne skønne søskende som de ♥ 
Angry banana ;)
Find 3 tosser ;)

Forresten fik vi også et par guldkorn med på vejen, fra min lillesøster:
Jens nævner hvalen Valborg: 
Mig: Ja? Det er mig! 
Jens: Nej, du er en delfin
Laura 6 år: Er en delfin da tyk? 

Senere da vi skulle til at hjem ad, træder jeg ned i sandalen og laura udbryder: 
Jens har lagt en edderkop i din sko
Mig: Skidt pyt, så er den nok løbet ud, mon ikke?
Laura: Nå ja, ellers har dine store tykke fødder nok mast den. 

Åh de er ærlige de børn - hun synes at jeg er blevet gigantisk :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar