onsdag den 17. juli 2013

Starten på et par gode dage...

I dette øjeblik sidder jeg og nyder stilheden - mine to drenge sover og jeg sidder med en kop (koffeinfri, hvem skulle have troet det?) kaffe og slapper af. Trætheden er til stede, men det at være blevet forælder er simpelthen så givende, så når man ser på sit barn, glemmer man at man ikke har sovet i snart flere dage. Jeg sætter virkelig pris på øjeblikke som disse - at man lige kan tage lidt tid for sig selv og reflektere over livet, eller bare få helt ro i hovedet, aaaah det er skønt!

I dag drager vi mod Nordsjælland, hvor vi er så heldige at have fået lov til at passe mine forældres hus, mens de er på ferie. De bor i en lille by, hvor naturen er smuk og Arresø er lige om hjørnet. Vi har sådan glædet os til at komme lidt væk fra København. Vi har planer om at nyde hinanden, Kalle og roen - at få besøg af min moster, tage til Frederiksborg slot og få gået en masse dejlige ture. Ih hvor jeg altså glæder mig! Vi trænger vidst alle til at få slappet fuldstændig af og nyde hinanden :) Efter en lille "ferie" i Nordsjælland tager vi til Sverige og besøger Kalles farfar og hans søde kone, Siba. Dette ser vi også meget frem til - de bor i et dejligt hus ude i skoven og det bliver skønt at se Kalle i det svenske (også selvom han ikke forstår så meget af det endnu).

I dag skal vi også forbi sundhedsplejersken, inden hun går på sommerferie. Vi er mægtig spændte, da Kalle jo virkelig har spist igennem den sidste uge og derfor helst skulle have taget mere på end sidst. Vi synes i hvert fald at vi kan se på hans små dejlige voksende lår, at han er blevet meget større :)
Han er også begyndt at være mere vågen, holde øjenkontakt og være mere til stede - det er jo super dejligt for os, så man kan hygge lidt mere med sin baby :)

Jeg håber at I alle får en mægtig sommer! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar