lørdag den 25. maj 2013

At nyde weekenden i eget selskab!

Aaaaaaah, jeg har sovet SÅ godt! Ingen natte-tisseri, ingen smerte og ingen voldsomme spark inde fra maven. Dog vågnede jeg alligevel tidligt, men skidt med det, når man har sovet så godt ;) Jeg havde frygtet at jeg ikke ville kunne sove uden manden, da det faktisk (utroligt nok!) er første gang i vores forhold hvor jeg skal sove helt alene i vores lejlighed, i en hel weekend! Men han er nu savnet, ham den skønne. Men han hygger sig og drikker igennem - godt det ikke er mit hovede i morgen søndag, av for den!
I dag står dagen på absolut ingenting, for åh gud hvor skal jeg nyde! Jeg havde egentligt planlagt at starte morgenen med lækkert hjemmebag, men i stedet røg fingrene fluks ned i den pose slik der lå på bordet... nå det er vel lørdag? I dag skal jeg have sorteret og lagt Kalles ny-vaskede tøj sammen - det drengebarn har allerede nok til at klæde 3 børn på i flere uger! Jeg savner ham sådan og længes efter at se ham. Snart er jeg 34+0 og så er der forhåbentligt ikke så længe til :)
I dag vil jeg også få læst i min nye yndlings-bog "hvor lagde jeg babyen?" - den kan varmt anbefales!

God weekend til jer alle! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar