søndag den 26. maj 2013

Dåbskort

I dag har jeg været lidt kreativ og lavet endnu et forsøg på dåbskort, jeg har en masse gode ideer og er simpelthen i tvivl! Denne gang fik jeg lavet en body: 
Dog er jeg i tvivl om der skal lomme på midten og om hvordan kanterne skal se ud - om de skal være som på de første billeder eller lige som på de sidste... og om de skal være hvide eller sorte - Hvad synes I?

Disse har jeg tidligere lavet - tanken var at båndet skulle være samme farve som på body-kortet og at der over båndet skulle være et billede af Kalle :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jeg kan bedst lide dem med blonde-kanter og uden lomme - de er super elegante og søde på samme tid :-)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er de bare super super fine altså! Hvor har du fået ideen fra? :-) Jeg er ligesom Charlie mest vild med blondekant og uden lomme.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres input piger! :)
    De bliver med sort kant, som på det sidste billeder i indlægget "dåbskort part2", men hold da op, det var svært at tage en beslutning... Jens måtte vælge ;)
    Jeg fik faktisk selv ideen til begge kort. Jeg havde tidligere set et kort, som var foldet som en dåbskjole og tænke at det kunne være fint med en body, til vores lille søn :)

    SvarSlet