onsdag den 8. maj 2013

Endnu et kontrolbesøg vel overstået :)

Vi var i går på Rigshospitalet og snakke med speciallæge. Denne gang var vores faste læge ikke til stede, så vi havde en ny, som var utrolig rar! Lillefisen blev scannet og han vejer nu 1850g og har sat sig fast med hovedet. Jeg ved ikke hvorfor, men denne gang var det bare så utroligt at være til scanning og til kontrol. Jeg tror at det er fordi at tiden nærmer sig og man faktisk kunne se drengebarnet og at han nu virkelig ligner en stor baby, som så fint ligger der - tanken om snart at skulle møde ham er overvældende. Vi er så lykkelige! Mine prøver ser fortsat helt fine ud og vi fik en fornuftig snak om normal fødsel vs. kejsersnit. Denne læge så intet problem ved at jeg føder normalt, hvis det er det jeg ønsker, trods nedsat lungefunktion. Det gjorde mig virkelig glad! Dog er det noget, som vi skal snakke med vores faste læge om lige inden fødslen. Så alt i alt var det et rigtig godt besøg! :)
Efter riget gik vi ud og købte et par ting til fisen - på Nørrebro faldt vi over den smukkeste gamle vugge og den kunne vi da ikke stå for, den skulle vi have med hjem! ;) 

1 kommentar:

  1. NØJ, hvor er den vugge bare sød!!! I er heldige, både med vuggen og babyen naturligvis :-)

    SvarSlet