mandag den 20. maj 2013

Off day!

Øv en dag! Jeg er sur, ked af det og frustreret i dag! Tiden går så langsomt og jeg er simpelthen så træt af at være gravid! Jeg føler mig usund, ulækker og kæmpe stor! Vægten siger nu +10-11 kg og jeg kan slet ikke have det - jeg har væske i hænder, fødder og ben og det strammer og gør ondt og maven føles smadder tung... jeg føler mig klodset og besværet (jeg spilder simpelthen ALT jeg spiser!). Jeg savner min krop så afsindigt og mest af alt savner jeg Kalle. Det lyder mærkeligt at man savner en, man end ikke har mødt, men jeg (vi) glæder os simpelthen så meget til at se ham! Jeg er begyndt at være rigtig rigtig utålmodig! Der er flere fra min terminsgruppe som har født før tid og sikke søde små! Åh lad så tiden flyve af sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar