tirsdag den 12. marts 2013

Dagens prøver på rigshospitalet

I dag var vi på Rigshospitalet, da vi skulle have målt flowet til livmoderen og derfor se om lillefisen vokser som han skal. Heldigvis var alt bare så godt, alt så ok i begge sider og Kalle ligger stadig over gennemsnittet med en vægt på 603g her i uge 23+0. Vi er simpelthen så lykkelige og han var dejlig aktiv og gav scanningsdamen et par puf!

Efter scanningen skulle jeg have taget blodprøve og afleveret døgnurin, som så skal dyrkes. Jeg får svar mandag, når jeg skal ind til tjek hos min læge på reumantologisk amb. Jeg er rigtig rigtig spændt, da jeg mærker lidt til sygdommen!

Vi var også til kontrol hos lægen som følger mig med sygdommen og han rådede mig jo klart til at begynde på prednisolon, så sygdommen kan blive slået ned og holdes i ro, så det ej heller går ud over den lille.

Men alt i alt et rigtig positivt besøg på riget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar