lørdag den 23. marts 2013

Sund uge!

Vi er gået på 'sund uge', som forhåbentligt fortsætter mere end en uge ;) Vi har simpelthen levet SÅ ulækkert og jeg har alt for mange gange sendt den kære mand ud efter søde sager - det ses virkelig på os begge! Så nu prøver vi altså en uge uden søde sager og forsøger at spise sundere. Jeg synes at det er svært, synes jeg er sulten konstant og craver alt muligt lækkert (usundt)! Men jeg er sikker på at det er fordi at jeg har levet så skidt så længe nu, så kroppen skal vel lige vænne sig til at blive forkælet med sunde sager ;)

Vores madpland for denne uge ser således ud: 
Lørdag: Squashpasta m. tomatsauce og avocado
Søndag: Ovnbagt laks m. rodfrugter og grøntsager
Mandag: Oksedeller m. bønnesalat og tzatziki af skyr
Tirsdag: Squashpasta m. kødsauce
Onsdag: Torsk m. linsesalat
Torsdag: Blomkålssuppe
Fredag: Har jeg jo fødselsdag og tænker at vi skejer lidt ud - evt. med bøf og salat ;)

1 kommentar:

  1. Prøv lige at lave de her pande kager 2 bananer 6 æg blend. Så har du den lækreste pandekagedej! Så blend 2 spsk kokosolie 2 spsk kakaopulver uden sukker og 8 dadler så har du lækker nutella til :) og helt sund stadig kram

    SvarSlet