torsdag den 28. marts 2013

Lidt af hvert...

God formiddag alle sammen :)

Her har været lidt stille. Jeg har simpelthen været så træt og haft så ulidelige ligamentsmerter. Jens har sidste dag på jobbet i dag - så er deres projekt færdigt og han skal nu starte skole på tirsdag. Det bliver skønt at have nogle påskedage med ham :) I morgen har jeg jo fødselsdag og det glæder jeg mig til - måske Jens glæder sig mere end jeg, han kan ikke vente med at han skal forære mig sin gave, hehe! Vi har planer om at starte dagen med morgenbord, gå en tur og evt. tage ind og se den lå planet og så på café... men nu må vi se hvad dagen bringer :)

Hvad angår vores sund uge, synes jeg faktisk at det er gået ok - vi har levet godt, men bestemt også syndet! Vægten siger i dag -300g siden fredag, så det er jo super godt at vægten ikke er steget! Hvis det er muligt vil jeg gerne ligge på denne vægt til uge 30 (så små 4 uger endnu)... om det er muligt vides ikke ;)

Håber at I alle får en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar