torsdag den 21. marts 2013

Emilie, du er jo ulækker pigebarn!

Amen, det er jeg virkelig! Hvad sker der for at jeg er SÅ usund og spiser SÅ meget, nu hvor jeg er gravid? Jeg har altid gået meget op i kost og spist ualmindelig sundt og været den der irriterende person, som altid skulle tælle kalorier og pænt lagde en varer tilbage, hvis kalorieindholdet ikke passede mig. Men nu? ha! Jeg ÆDER, som i virkelig grov-æder hver evig eneste dag. Intet at sige til at vægten flyver af sted, høhø! Men måske er det OK at nyde? Jeg får bare så dårlig samvittighed - min krop ændre sig og kommer lille Kalle mon ud og ligner en romkugle?
I går fik jeg romkugle af min søde hr. kærestemand og i dag kunne jeg godt spise sådan en her:

1 kommentar:

  1. Jordbærtærter er også bare noget af det allerbedste, der findes:0) Ønsker dig en rigtig god weekend. Kh. Louise

    SvarSlet